مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1392 ساعت 09:432013-08-24سياسي

برای بازدید مردم و علاقه مندان نمایشگاه مارهای زنده نیشابور ده روز دیگر تمدید شد


رییس نمایشگاه مارهای سمی و غیر سمی زنده ایستاتیس نیشابور با اشاره به اینکه نمایشگاه مارهای زنده این شهرستان ده روز دیگر تمدید شده گفت: درمان برخی سرطان ها و ترکیب برخی داوهای بیهوشی از سم مار است.

- مجتبی اصحاب در گفت و گو با خبرنگار فارس از نیشابور، در خصوص خواص درمانی سم مار، افزود: سم مار هدیه ای از سوی خداوند به بشر برای نجات انسان ها است.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری نمایشگاه تا ده روز دیگر در رباط عباسی این شهر تمدید شده بیان داشت: در این نمایشگاه بیش از 20 حلقه مار و سوسمار در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

رییس نمایشگاه مذکور، اسامی مارهای حاضر در نمایشگاه را کبری، افعی گرزه مار، افعی سلیمانی، افعی پلنگی، افعی جعفری و کفچه مار عنوان کرد که در مناطق مختلف ایران و البته کبری در هندوستان زندگی می کنند.

اصحاب، اسامی مارهای غیر سمی را آتشی، خالدار، سیاه سوبه، لوسی، مارهای آبی و پیتون نام برد که البته کوچکترین مار نمایشگاه که غیر سمی است پنج گرم وزن دارد.

وی با اشاره به اینکه مار پیتون نمایشگاه به وزن 50 کیلوگرم با طول 7/3 متر برای تغذیه خود به دور شکار پیچیده و استخوان های آن را خرد کرده و صید را می بلعد، خاطرنشان کرد: سه عدد سوسمار با بزغاله مار بومی محلی ایران و یک عدد سوسمار غیر سمی علف خوار با اسم اگوانا سبز رنگ بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بازدید مردم و علاقه مندان نمایشگاه مارهای زنده نیشابور ده روز دیگر تمدید شد

برای بازدید مردم و علاقه مندان نمایشگاه مارهای زنده نیشابور ده روز دیگر تمدید شد