مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 مرداد 1392 ساعت 12:232013-08-22سياسي

دولت جهت تسریع در بهره برداری از طرح های نیمه تمام جدی باشد


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری اتمام طرح های نیمه تمام که از دولت قبل مانده است مثل طرح مهر ماندگار گفت: - دولت یازدهم جهت تسریع در بهره برداری از طرح های نیمه تمام جدی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علیرضا خسروی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل ستاد اقامه نماز استان سمنان اظهار داشت: طرح های نیمه تمام باید هرچه زودتر به اتمام برسند و درصورت طولانی شدن این طرح ها هزینه ها ممکن است تا پنج برابر افزایش یابد و مشکل ساز شوند.

وی اضافه کرد: در خصوص بحث انتقال آب دریای خزر به استان سمنان نیز در بودجه سالجاری بیش از 480 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و جهت احداث سد فینسک، نیز اعتبار خاصی در ردیف بودجه امسال قرار گرفته است.

خسروی درباره انتقال آب دریای خزر به سمنان، گفت: کار کارشناسی در حال انجام است و مسیر حدود 180 کیلومتری مشخص و تملک شده است و سالانه 200 میلیون متر مکعب آب دریای خزر نیز برای سمنان در نظر گرفته شده است.

اختصاص 1.

5 میلیارد تومان جهت احداث زیر گذر و تقاطع غیر همسطح درجزین عضو کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جهت احداث دانشگاه الزهرا سمنان، دانشگاه روانشناسی و علوم تربیتی مهدیشهر، بیمارستان مهدیشهر، آموزشکده دامپزشکی شهمیرزاد، دانشکده پیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت جهت تسریع در بهره برداری از طرح های نیمه تمام جدی باشد

دولت جهت تسریع در بهره برداری از طرح های نیمه تمام جدی باشد