مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مرداد 1392 ساعت 01:532013-08-10دانش

برگزاری هفتمین دوره عالی مدیریت کسب و کار


مدرسه عالی کسب و کار ماهان با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام به برگزاری هفتمین دوره عالی مدیریت کسب و کار (DBA) می نماید.

نقش بنگاه ها و سازمان ها در اقتصاد کشورها، به ویژه از دیدگاه اشتغال زایی و سهمی که در توسعه دارند، روز به روز بیشتر شناخته می شود؛ این بنگاه ها عمدتا نیازمند حمایت و هدایت های مراکز معتبر آموزشی در حوزه ارائه خدمات مدیریتی و آموزشی هستند که می تواند بهره وری آنها را افزایش دهد که به تبع آن، افزایش سوددهی آنها را نیز به همراه خواهد داشت؛ براساس همین اصل، مدرسه عالی کسب و کار ماهان، اقدام به برگزاری هفتمین دوره عالی مدیریت کسب و کار (DBA) می نماید.

ریاست گروه DBA ماهان، بر عهده پرفسور علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار ارتباطات ایران و اعضای شورای سیاستگذاری دوره DBA، پرفسور ناصر میرسپاسی، پدر علم مدیریت منابع انسانی ایران وپرفسور محمود ساعتچی، پدر علم روانشناسی بهره وری راهبردی در جهان و همچنین عبدالحمید ابراهیمی، پدر علم بازاریابی ایران است.

هادی سیاری، ریاست مدرسه عالی کسب و کار ماهان که خود از کارآفرینان برتر ایران و صاحب سبک در حوزه رهبری است، چشم انداز دوره DBA ماهان را پرورش رهبران کسب و کار و هدف دوره ارتقاء دانش و مهارت های مدیریتی به سبک کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفتمین دوره عالی مدیریت کسب و کار

برگزاری هفتمین دوره عالی مدیریت کسب و کار