مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1392 ساعت 09:282013-08-06اقتصادي

وزیر پیشنهادی کشاورزی برنامه هایش را اعلام کرد


محمود حجتی، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دولت یازدهم برنامه ها و راهبردهای خود را برای این بخش اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اصلاح الگوی کشت و ارتقای بهره‏ وری عوامل تولید، توسعه صادرات با هدف برقراری تراز مثبت بازرگانی در بخش، ارتقای کارآمدی نظام سیاست گذاری، ارتقای نقش و سطح مشارکت کشاورزان، توسعه ظرفیت و ارتقای کارایی نظام توسعه فناوری و سازگار با ساختار منابع و مناطق اهم اهداف و برنامه های آتی در بخش کشاورزی است.

با توجه به وضعیت موجود و چالش های فراروی بخش کشاورزی، تامین و ارتقای امنیت غذایی و نیل به خودکفایی در تولید محصولات اساسی و حذف واردات، حفاظت و صیانت پایدار از منابع پایه با تاکید بر مهار بحران آب در دشت ها، توسعه پایدار است.

اصلاح الگوی کشت و ارتقای بهره‏ وری عوامل تولید، توسعه صادرات با هدف برقراری تراز مثبت بازرگانی در بخش، ارتقای کارآمدی نظام سیاست گذاری و ارتقای نقش و سطح مشارکت کشاورزان و توسعه ظرفیت و ارتقای کارایی نظام توسعه فناوری و سازگار با ساختار منابع و مناطق نیز از دیگر اهداف و برنامه های آتی در بخش کشاورزی است.

** راهبردها مسیر رسیدن به اهداف فوق مبتنی بر بررسی های انجام شده بر اساس راهبردهای زیر پی‏گرفته خواهد شد: - افزایش ضریب خودکفایی در محصولات اساسی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پیشنهادی کشاورزی برنامه هایش را اعلام کرد

وزیر پیشنهادی کشاورزی برنامه هایش را اعلام کرد