مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1392 ساعت 06:382013-08-06پزشكي

تلاش وزیر آینده برای بهبود وضعیت بهداشت کشور


رییس انجمن قلب و عروق ایران وضعیت بهداشتی را جدا از مسائل درمانی در وضعیت مطلوبی ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم وزیر آینده این وضعیت را حفظ و برای بهبود آن تلاش کند.

دکتر فریدون نوحی در گفت وگو با خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: در بخش بهداشت کشور از اوایل انقلاب پیشرفت زیادی داشتیم؛ واکسیناسیون موفق، کاهش مرگ و میر نوزادان و مادران از جمله پیشرفت های این زمینه است که وزیر آینده باید برای ارتقا و بهبود وضعیت بهداشت تلاش کند.

وی ارتقای بهداشت و موفقیت در این زمینه را نیازمند اشراف زمامدار امور مربوط به آن دانست و گفت: بهبود وضعیت بهداشت با تسلط وزیر بر امور و علاقه ای که وی به موضوع مراقبت های پیشگیری اولیه دارد میسر می شود.

استاد بیماری های قلبی عروقی بیمارستان قلب شهید رجایی به اهمیت پیشگیری در حفظ سلامتی جامعه اشاره کرد و افزود: بیماری فشار خون، دیابت و بیماری های قلبی عروقی با استفاده از اقدامات پیشگیرانه رفع می شود اما اگر افرادی به این بیماری ها مبتلا شوند، وظیفه نظام بهداشت کشور است تا برای درمان آنان با کیفیت قابل قبول و هزینه کم اقدام کند.

وی از آینده وضعیت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری کرد و اظهار کرد: دکتر حسن هاشمی سوابق موفقیت آمیزی در بخش اجرایی وزارت بهداشت، درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش وزیر آینده برای بهبود وضعیت بهداشت کشور

تلاش وزیر آینده برای بهبود وضعیت بهداشت کشور