مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مرداد 1392 ساعت 03:432013-08-02حوادث

مدیرکل زندان های استان کردستان: 700 زندانی زندان مرکزی سنندج حافظ قرآن شده اند


مدیرکل زندان های استان کردستان با اشاره به رویکرد قرآن محوری زندان های استان گفت: در حال حاضر 700 زندانی زندان مرکزی سنندج حافظ قرآن شده اند.

- " از سنندج، اسدالله گرجی زاده پنج شنبه شب در جلسه شورای قضایی استان کردستان در سنندج با اشاره به وجود 13 مرکز زندان در استان کردستان، اظهار کرد: 41 درصد زندانیان این مراکز را افرادی مرتبط با بحث مواد مخدر تشکیل می دهند.

به گفته وی، اکنون تمامی موارد مربوط به زندان با محوریت قرآن انجام می شود تا جایی که اکنون 700 نفر از زندانیان زندان مرکزی سنندج حافظ یک جزء تا حافظ کل قرآن هستند.

گرجی زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر 5 نفر در زندان مرکزی سنندج حافظ کل قرآن هستند و در زندان سایر شهرستان های استان از این افراد قابل مشاهده است.

مدیرکل زندان های استان کردستان گفت: ترک سیگار زندانیان هم در زندان های استان به عنوان اولین بار در کل کشور آغاز شده و اکنون رنگ و بوی سیگار در زندان های استان وجود ندارد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات زندان های کردستان با هدف تاثیرگذاری بر روحیه زندانیان و تغییر در آنان، گفت: اکنون در بحث کلینیک های مثلثی در زندان های کردستان 300 درصد از برنامه جلوتر هستیم.

گرجی زاده به جلو بودن 150 درصدی زندان های کردستان در بحث روان درمانی نسبت به برنامه اشاره و یادآوری کرد: چندین نفر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل زندان های استان کردستان: 700 زندانی زندان مرکزی سنندج حافظ قرآن شده اند

مدیرکل زندان های استان کردستان: 700 زندانی زندان مرکزی سنندج حافظ قرآن شده اند