مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مرداد 1392 ساعت 13:442013-07-31سياسي

2500 عنوان کتاب گویا در بخش روشندلان کتابخانه اردبیل وجود دارد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل با اشاره به تجهیز بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل گفت: هم اکنون بیش از دو هزار و 500 عنوان کتاب گویا و صوتی در این بخش وجود دارد.

- صادق فرهمندامین در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: بخش عمده ای از این منابع ارزشمند از طریق نهاد کتابخانه های کشور و یا سایر کتابخانه ها تامین و بخشی نیز از طریق واحد سمعی و بصری کتابخانه مرکزی اردبیل تهیه شده است.

وی با اشاره به آماده سازی 17 جلد کتب صوتی مورد نیاز روشندلان در کتابخانه مرکزی اردبیل طی دو ماه اخیر یادآور شد: برخی از کتب مطرح حوزه تاریخ ادبیات، روانشناسی و علوم تربیتی، کتابداری و احکام اسلامی توسط بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل در قالب کتب صوتی، ضبط و آماده سازی شد.

به گفته مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کتب صوتی با مشارکت داوطلبان در واحد سمعی و بصری کتابخانه مرکزی اردبیل به صورت صوتی ضبط و در قالب لوح فشره و به شکل کتاب گویا آماده سازی می شوند.

وی تاکید کرد که حضور تحسین برانگیز شهروندان و دانشجویان داوطلب در بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل جهت ضبط کتابهای مورد نیاز روشندلان، باعث افزایش چندین برابری تولیدات این بخش شده که قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 عنوان کتاب گویا در بخش روشندلان کتابخانه اردبیل وجود دارد

2500 عنوان کتاب گویا در بخش روشندلان کتابخانه اردبیل وجود دارد