مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1392 ساعت 12:282013-07-22اقتصادي

7 رکورد در ماه طلایی بورس تهران


بورس اوراق بهادار تهران تیرماه را با ثبت 7 رکورد و رسیدن شاخص به 55 هزار و 329 واحد به پایان رساند تا بازار سهام یکی از ماه های طلایی خود را پشت سر بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در اول تیر 48 هزار و 539 واحد بود که با ثبت 7 رکورد در پایان ماه از مرز 55 هزار واحد گذشت.

امروز شاخص صنعت نیز 152 واحد افرایش یافت و به 46 هزار و 997 واحد رسید، شاخص بازار اول با رشد 277 واحد در 43 هزار و 105 واحد قرار گرفت اما بازار دوم با کاهش همراه بود و افتی 184 واحدی را تجربه کرد.

بیشترین تاثیر مثبت بر افزایش شاخص کل بر عهده نمادهای مخابرات ایران، فولاد خوزستان، سرمایه گذاری غدیر، مدیریت پروژه های نیروگاهی، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی و بانک صادرات ایران بود.

همچنین نمادهای قطعات اتومبیل ایران، کارخانجات قند قزوین، بیمه ملت، رینگ سازی مشهد، افست، آلومراد و سرمایه گذاری سایپا سبزپوشان بازار امروز بودند و با بیشترین افزایش قیمت همراه شد.

در مقابل بیشترین کاهش قیمت با بی اقبالی از آن نمادهای داروسازی اسوه، شیر پاستوریزه، سیمان صوفیان، داروسازی فارابی، سیمان تهران، تراکتورسازی ایران و سیمان خزر شد تا بازار شاهد نمادهای سرخ پوش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 رکورد در ماه طلایی بورس تهران

7 رکورد در ماه طلایی بورس تهران