مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1392 ساعت 12:522013-07-20اجتماعي

ایجاد کمیته های ارتقای سلامت رفتاری دانش آموزان در تهران


کمیته ارتقای سلامت روانی-رفتاری دانش آموزان در مناطق آموزش و پرورش شهر تهران ایجاد شد.

رییس گروه مشاوره تربیتی آموزش و پرورش شهر تهران در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اعلام این خبر افزود: این کمیته ها با هدف کارآمدی و پویایی ارکان مسئول در زمینه ارتقای سلامت روانی رفتاری دانش آموزان با عضویت مدیران مناطق، معاونان آموزشی، پرورشی و پژوهشی و نیز کارشناسان تشکیل شده است.

ابوالفضل رحمانی با اشاره به برگزاری آزمون های سلامت روانی رفتاری در سال تحصیلی گذشته گفت: این آزمون با حضور 126 هزار نفر از دانش آموزان در 1247 مدرسه شهر تهران برگزارشد و پس از ارزیابی نتایج آزمون چهار رکن برای ارتقای سلامت روانی رفتاری دانش آموزان در مناطق تشکل شد.

وی کمیته ارتقای سلامت روانی در مناطق، شورای پرورشی مناطق، اتاق های فکر هسته های مشاوره مدیران منتخب مناطق و شوراهای مدرسه را ارکان چهارگانه ذیربط برشمرد که در ذیل کمیته های ارتقای سلامت رفتاری دانش آموزان فعالیت می کنند.

رحمانی تاکید کرد: همه مدیران مدارس باید بر اساس نتایج آزمون سلامت روانی رفتاری که در پرونده مستقل مدرسه ای به آنان ارائه شده است حداقل سه تا پنج برنامه مداخله تخصصی برای ارتقای سلامت روانی رفتاری دانش آموزان مدرسه شان ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کمیته های ارتقای سلامت رفتاری دانش آموزان در تهران

ایجاد کمیته های ارتقای سلامت رفتاری دانش آموزان در تهران