مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1392 ساعت 09:582013-07-17بين الملل

حزب الله لبنان طرح صهیونیست ها برای مصادره صحرای نقب را محکوم کرد


حزب الله لبنان در بیانیه ای ضمن اعلام حمایت از ملت فلسطین، در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی، طرح موسوم به "براور" را در مصادره اراضی فلسطینی محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی النشره، حزب الله لبنان در واکنش به تصویب طرح موسوم به براور از سوی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) با صدور بیانیه ای این طرح را محکوم کرد.

پیش تر پارلمان رژیم صهیونیستی طرحی موسوم به براور را تصویب کرد که براساس آن بیش از 800 هزار دونم از اراضی فلسطینی در صحرای نقب و زمین های حدود 40 روستای فلسطینی مصادره خواهد شد.

در بیانیه حزب الله آمده است: هدف نیروهای رژیم صهیونیستی از این طرح، یهودی سازی کامل اراضی فلسطینی و بیرون راندن فلسطینیان از سرزمین پدریشان است.

حزب الله در ادامه تاکید کرد: اسراییل از هر فرصتی برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند و در حالی که به مشغول ساختن کشور های عربی در توطئه چینی علیه یکدیگر و صرف میلیاردها دلار و کاشتن بذر اختلاف و کینه و تغذیه جنگ و ویرانی در جهان، سرگرم است، می کوشد تا به اهداف خصمانه اش جامه عمل بپوشاند.

در بیانیه مذکور، اقدام رژیم صهیونیستی در تصویب این طرح، اقدامی جنایت آمیز توصیف و تاکید شده که این اقدام در چارچوب سیاست های اسراییل برای یهودی سازی اراضی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان طرح صهیونیست ها برای مصادره صحرای نقب را محکوم کرد

حزب الله لبنان طرح صهیونیست ها برای مصادره صحرای نقب را محکوم کرد