مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1392 ساعت 09:532013-07-17پزشكي

پوشش مرکز آموزشی و پیشگیری انجمن کلیوی زنجان برای شمالغرب کشور است


رییس کمیته فنی و مهندسی انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان، نقش خیرین را در پیشبرد اولین مرکز تخصصی آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی برای بیماران کلیوی، - بیماری های زمینه ای فشار خون و دیابت و مشاوره سالمندان موثر دانست و گفت: این مرکز تخصصی، منطقه شمالغرب کشور را تحت پوشش قرار می دهد و با ساخت آن قدم های مثبتی در جهت بهبود حال بیماران کلیوی برداشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مجید حدیدیان مقدم، پیشرفت فیزیکی در زمینه سفت کاری این مرکز تخصصی را 80 درصد عنوان کرد و افزود: در صورت تامین مالی از سوی خیرین و مسئولان استان، در طی 9 ماه آتی این مرکز تخصصی به بهره برداری می رسد.

وی زیر بنای این مرکز تخصصی را 4 هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: تنظیم صورت جلسه تحویل زمین به پیمانکار 25 خرداد ماه سال 91 انجام شد و قراراست این ساختمان در 5 طبقه احداث شود.

رییس کمیته فنی و مهندسی انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان، تجهیز کارگاه این پروژه را که شامل استقرار کانکس، احداث انباری، استراحتگاه، کارگران، تجهیز و آماده سازی دفتر کارگاه، لوله کشی آب و برق است را از25 خرداد تا 10 تیر ماه سال 91 دانست و تصریح کرد: عملیات خاک برداری مرکز تخصصی انجمن کلیوی زنجان از 12 تیر ماه تا 31 مرداد ماه 91 به طول انجامید و حجم این عملیات 6500 متر مکعب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش مرکز آموزشی و پیشگیری انجمن کلیوی زنجان برای شمالغرب کشور است

پوشش مرکز آموزشی و پیشگیری انجمن کلیوی زنجان برای شمالغرب کشور است