مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1392 ساعت 09:532013-07-17پزشكي

درمان لک های صورت با مصرف ویتامین"C"


کرم های تولید شده داخل نیز دارای اثرات بسیار مناسب این ویتامین هستند و نیازی به مصرف کرم های خارجی نیست.

- یک متخصص پوست و مو گفت: در افرادی که به علل مختلف نمی توانند میوه و سبزیحات تازه استفاده کنند، مصرف قرص های ویتامین C از درمان های اصلی ضد لک است که بر اساس تشخیص پزشک تجویز می شود.

دکتر ریحانه مهرگان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مصرف مقادیر متناسب ویتامین C، به صورت خوراکی و موضعی موجب روشنی و شفافیت رنگ پوست می شود، گفت: مصرف کرم های ویتامین C، همراه با خوردن میوه ها و سبزیجات تازه باعث افزایش انعطاف پذیری پوست و برطرف شدن لکه های پوستی می شود.

وی با تاکید بر اینکه ویتامین C به صورت موضعی و خوراکی از مهمترین ترکیبات درمانی ضد لک و ضد چروک محسوب می شود، گفت: این ویتامین تاثیر ضد چروک قوی دارد، استفاده از کرم های مختلف با درصدهای متفاوتی از ویتامین C، موجب ایجاد اثرات ضدچروک و ضد لک می شود.

این متخصص پوست و مو تصریح کرد: کرم های تولید شده داخل نیز دارای اثرات بسیار مناسب این ویتامین هستند و نیازی به مصرف کرم های خارجی نیست.

دکتر مهرگان گفت: در افرادی که به علل مختلف نمی توانند میوه و سبزیحات تازه استفاده کنند، مصرف قرص های ویتامین C از درمان های اصلی ضد لک است که بر اساس تشخیص پزشک تجویز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان لک های صورت با مصرف ویتامین"C"

درمان لک های صورت با مصرف ویتامین"C"