مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1392 ساعت 04:482013-07-17اقتصادي

فعالیت بیش از 120 بافنده فرش در قالب تعاونی ها در کوثر اردبیل


بیش از 120 بافنده فرش در قالب تعاونی ها و کارگاه های تولیدی به تولید فرش در شهرستان کوثر مشغول هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا حسینی در جریان بازدید از طرح های توسعه فرشبافی در کوثر با اشاره به اجرای طرح هر خانه یک دار قالی در این شهرستان گفت: کارگاه های متعددی در این زمینه بیشتر با محوریت مناطق روستایی اجرایی و عملیاتی شده به طوری که امیدواریم شعار هر خانه یک دار قالی را عملیاتی و اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از 120 بافنده فرش در قالب تعاونی ها و کارگاه های تولیدی به تولید فرش در شهرستان کوثر مشغول هستند، گفت: ما تمام سعی خودمان را به کار گرفتیم تا در قالب مشاغل خانگی از بافندگان فرش حمایت لازم را داشته باشیم که انتظار می رود دستاورد آن ایجاد فرصت اشتغال مولد و دائمی باشد.

فرماندار شهرستان کوثر اضافه کرد: در حمایت از بافندگان فرش علاوه بر ارائه نقشه، طرح، تأمین مواد اولیه مرغوب و همچنین نظارت بر تولید فرش و توسعه کارگاه های فرش بافی در صدد برگزاری جشنواره فرش در منطقه هستیم که امیدواریم بتوانیم در این زمینه حرکت های مثبت و سازنده را انجام دهیم.

وی بیان کرد: تولید فرش یکی از بسترهای اشتغال پایدار مناطق روستایی و حتی شهری است که در ایجاد فرصت اشتغال نیز می تواند عاملی مؤثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 120 بافنده فرش در قالب تعاونی ها در کوثر اردبیل

فعالیت بیش از 120 بافنده فرش در قالب تعاونی ها در کوثر اردبیل