مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1392 ساعت 09:032013-07-16اقتصادي

سود 92 مپنا 30 تومان شد/گذر مپنا از مشتری دولتی به غیر دولتی


سود سهام گروه مپنا در سال جاری به مبلغ 30 تومان در مجمع عمومی سالیانه این گروه تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انرژی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیر عامل شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران (مپنا) با اشاره به اعمال تغییرات در ساختار مپنا و چابک تر شدن آن گفت: در حال حاضر وضعیت نیروی انسانی براساس استانداردهای آموزش عالی که منبعث از استانداردهای جهانی با درجه ممتاز است، مدیریت می شود.

عباس علی آبادی با اشاره به این که ارزش سهام مپنا در هنگام تشکیل جلسه مجمع سال قبل 2215 ریال بود گفت: امروز ارزش سهام مپنا به 4155 ریال رسیده است.

وی با اشاره به این که سال گذشته، سال پر تنشی بوده است گفت: توانستیم سالی که پر تنش و طوفانی بود را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

مدیر عامل شرکت گروه مپنا همچنان با اشاره به این که سال گذشته دو نیروگاه سنندج و پرند به مپنا واگذار شد گفت: نزدیک به 982 میلیارد تومان توانستیم با پیگیری از مطالبمان بخش برق کشور بگیریم و از محل صادرات برق 440 میلیون یورو دریافت کردیم.

علی آبادی با اشاره به حضور مپنا در نیروگاه گنابه ، عسلویه، پرند و سرمایه گذاری در فروز B گفت: تامین مالی شرکت به روش های مختلف صورت می گیرد و به ازای تاخیر در پرداخت مطالباتمان از سوی دولت در تمام قراردادهای ارزی شش درصد دریافت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود 92 مپنا 30 تومان شد/گذر مپنا از مشتری دولتی به غیر دولتی

سود 92 مپنا 30 تومان شد/گذر مپنا از مشتری دولتی به غیر دولتی