مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 تیر 1392 ساعت 10:182013-07-14اجتماعي

عراق خالی از ایرانی ها / آغاز دوباره ثبت نام سفر به عتبات


در حالی که عتبات عالیات عراق از حضور زائران ایرانی خالی شده، سازمان حج و زیارت پیش ثبت نام سفر به عتبات عالیات را از صبح امروز آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسعود اخوان - مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت - اعلام کرد: تا یکم مردادماه (14 رمضان)، هیچ کاروان ایرانی به عتبات عالیات اعزام نمی شود و زائری از کشور ما در عراق حضور نخواهد داشت.

دلیل این مسأله از سوی سازمان حج و زیارت، بازسازی و نوسازی مراکز اقامتی زائران ایرانی اعلام شده است.

او همچنین گفت: یک هیأت ایرانی از شرکت شمسا (کارگزار زیارتی عتبات عالیات) به عراق اعزام شده است تا وضعیت اسکان و تغذیه ی زائران ایرانی را در این کشور بررسی کند.

سازمان حج و زیارت اعزام زائران را از اول مردادماه آغاز می کند و این روند تا 28 مردادماه ادامه می یابد و در این مرحله بدون پیش ثبت نام اینترنتی، اعزام زائران را انجام می دهد که متقاضیان می توانند برای سفر در این دوره ی زمانی (یکم تا بیست وهشتم مردادماه) به دفاتر خدمات زیارتی زیر نظر این سازمان مراجعه و ثبت نام کنند.

علاوه بر این، طبق اعلام سازمان حج و زیارت، پیش ثبت نام اینترنتی سفر به عتبات عالیات در ماه های شهریور و مهر از صبح امروز آغاز شده است که متقاضیان سفر به عراق در دوره ی زمانی 29 مرداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق خالی از ایرانی ها / آغاز دوباره ثبت نام سفر به عتبات

عراق خالی از ایرانی ها / آغاز دوباره ثبت نام سفر به عتبات