مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 تیر 1392 ساعت 09:322013-07-11اقتصادي

مدیرعامل بانک ملی : پرداخت تسهیلات به طرح های نیمه تمام و واحدهای تولیدی


مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد: پرداخت تسهیلات به طرح های نیمه تمام و تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در سال جاری ادامه می یابد.

فرشاد حیدری گفت : با افزایش سرمایه بانک ملی ایران در پایان سال گذشته به میزان بیش از 99 هزار میلیارد ریال، سرمایه این بانک در صدر شبکه بانکی کشور قرار گرفت.

فرشاد حیدری در همایش بررسی عملکرد ادارات ستادی، امور شعب و شعب مستقل بانک ملی ایران در سال 91 و تبیین برنامه های سال 92 با تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان بانک اظهار داشت: پارسال مطالبات معوق بانک ملی ایران ساماندهی شد که تاثیر موثری در بهبود وضع صورت های مالی داشت و امید است این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

وی با اشاره به حماسه سیاسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با خلق این حماسه ملت بزرگ ایران اسلامی، مسئولیت ما در خلق حماسه اقتصادی سنگین تر شده است و همه مدیران و کارکنان بانک ملی ایران لازم است اهتمام جدی در این خصوص داشته باشند.

حیدری گفت : حس آرمان خواهی باید در همه کارکنان بانک ملی ایران ایجاد و نهادینه شود به نحوی که بزرگترین آرمان کارکنان بانک ملی انتخاب اول مشتریان بودن باشد.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت هزینه ها و صرفه جویی در هزینه های اداری و امور غیرضروری، اصلاح ساختار و جانمایی صحیح شعب را مورد اشاره قرار داد و گفت :


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بانک ملی : پرداخت تسهیلات به طرح های نیمه تمام و واحدهای تولیدی

مدیرعامل بانک ملی : پرداخت تسهیلات به طرح های نیمه تمام و واحدهای تولیدی