مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 تیر 1392 ساعت 06:532013-07-09پزشكي

داروهای لاغری اعتیادآورند


یک پژوهشگر علوم اجتماعی با بیان اینکه "معتادان یقه سفید" عموما افراد تحصیل کرده و معتاد جامعه هستند، گفت: مواد مخدر مصرفی و دلیل مصرف این قشر به دلیل تمکین مالی با سایر اقشار جامعه متفاوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید ابهری با بیان اینکه معتادان یقه سفید غالبا مواد مصرفی شان "کوکایین، ماری جوآنا و جوینت" است، اظهار کرد: این افراد به دلیل شرایط مالی خاص می توانند مواد گران قیمت تری مصرف کنند، هر چند به هیچ عنوان در ظاهر آنها نمی توان تشخیص داد که معتاد هستند.

وی با بیان اینکه شیشه و هرویین ماده مصرفی گروه ها و اقشار پایین تر جامعه است، گفت: در سطح دوم شیشه و هرویین مصرف می شود، چرا که این مواد دارای قیمت ارزان تری هستند و به عنوان مواد مصرفی خیابانی مطرح می شوند.

به گفته این پژوهشگر علوم اجتماعی، کراک کم کم از چرخه مصرفی خارج و هرویین خیابانی که غلظت مواد آن چهار برابر هرویین معمولی است، جایگزین می شود.

ابهری ادامه داد: هرویین خیابانی دارای غلظت چندین برابری و قیمت بسیار ارزان است، چرا که دارای مواد اضافی بسیار خطرناک برای مصرف کننده است.

وی با بیان اینکه زنان و دختران در حال حاضر با توجه به تبلیغات دروغ ماهواره ای برای لاغری و آب شدن چربی ها مصرف شیشه شان نسبت به گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده است، گفت: 95 درصد از داروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروهای لاغری اعتیادآورند

داروهای لاغری اعتیادآورند