مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 تیر 1392 ساعت 09:532013-07-04سياسي

همایش کشوری قرآن و سلامت در مشهد برگزار شد


برای نخستین بار در کشور همایش سلامت و قرآن به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، نخستین همایش کشوری قرآن و سلامت با محورهای بهداشت و پیشگیری تشخیص و درمان بیماری سلامت روان، تغذیه و خلقت انسان از مظهر قرآن برگزار شد.

علی اکبر فنودی رییس پژوهش و برنامه ریزی کتب درسی درباره راه اندازی دبیرخانه دائمی قرآن که توسط استان خراسان رضوی در ابتدای این همایش مطرح شد افزود: راه اندازی دبیرخانه دائمی قرآن نیازمند مطالعات پیشین است و بررسی های لازم جهت راه اندازی و اجرای این طرح انجام خواهد شد.

وی افزود: ترویج و توسعه قرآن پژوهی، تدبر و ایجاد روحیه در مطالعه و پژوهش با محوریت قرآن تحقق اهداف بند 1 تا 3 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر عمق بخشی و گسترش بخشی معرفت و بصیرت، جلوگیری از محوریت محتوایی در قرآن از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به این که اقدامات جهت برگزاری این همایش در قالب تشکیل جلسات و کمیته های تخصصی مربوطه از دی ماه سال 91 آغاز شد افزود: در راستای ارسال فراخوان به تمامی استان ها 100 مقاله از کل کشور انتخاب شده که از این تعداد 10 مقاله برگزیده برای ارایه در این همایش در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش کشوری قرآن و سلامت در مشهد برگزار شد

همایش کشوری قرآن و سلامت در مشهد برگزار شد