مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 تیر 1392 ساعت 14:382013-07-02اقتصادي

برگزاری نمایشگاه فرش و صنایع دستباف محلی در کاروانسرای مشیر برازجان


رییس اداره میراث فرهنگی دشتستان گفت: نمایشگاه فرش و دیگر صنایع دستباف محلی در کاروانسرای مشیر برازجان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد حسین پور عصر سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری دشتستان با اشاره به ثبت بیش از 170 اثر تاریخی و گردشگری در شهرستان دشتستان، اظهار داشت: باید تلاش بیشتری برای ساماندهی و حفاظت از این اماکن صورت بگیرد.

وی با تقدیر از همکاری خوب و مناسب مسئولان دشتستان در راستای ساماندهی آثار تاریخی خاطرنشان ساخت: معرفی آثار تاریخی به مردم کشور و جهان نقش موثری در افزایش گردشگران دارد و باید برای معرفی این آثار بیش از گذشته تلاش و همت کنیم.

رییس اداره میراث فرهنگی دشتستان افزود: برای جذب گردشگران به شهرستان دشتستان نهایت تلاش خود را به کار بسته ایم و به موفقیت های خوبی نیز رسیده ایم.

وی در ادامه بیان داشت: دشتستان از شهرستان های مهم و تاثیرگذار در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است و توجه به زیرساخت های گردشگری در این شهرستان ضرورت دارد.

حسین پور با بیان برنامه های کاری این حوزه در سال جاری از افتتاح موزه آثار تاریخی و باستانی در کاروانسرای مشیر دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم پس از تجهیز این کاروانسرا به امکانات و تجهیزات صوتی و تصویری محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه فرش و صنایع دستباف محلی در کاروانسرای مشیر برازجان

برگزاری نمایشگاه فرش و صنایع دستباف محلی در کاروانسرای مشیر برازجان