مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 تیر 1392 ساعت 09:532013-07-01ورزشي

صعود گروه کوهنوردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به ارتفاعات توچال تهران


مدیر روابط عمومی منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی از صعود گروه کوهنوردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به ارتفاعات توچال تهران خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مجید مشک بید حقیقی ظهر دوشنبه در مصاحبه با رسانه ها افزود: گروه کوهنوردی این واحد دانشگاهی با 14 نفر از اعضای این گروه به ارتفاعات توچال تهران ( هزار و 962 متر ) صعود کردند.

وی ادامه داد: اسامی این گروه شامل علی شیرین پور، ابراهیم نصیری فرد (سرپرست)، سید محمد موسوی، محمد تقی صوفیانی، علی قلی زاده (راهنما )، خلیل حاجی موسایی، سید باقر سلیمی، احمد اشکان پور، فرهاد آینه چی، اکبر آذرمی، سهراب جمال نژاد، مرتضی جانی زاد، مازیار کهنسال و محمد عسگری است.

سرپرست گروه کوهنوردی دانشگاه آزاد واحد رشت نیز به اهمیت این رشته در سلامت انسان اشاره کرد و گفت: کوهنوردی مطمئن ترین راه برای خودسازی است.

ابراهیم نصیری فرد کوهنوردی را در سلامت جسمانی بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: ورزش نه تنها بر سلامت جسمانی انسان نقش موثری دارد بلکه از نظر علم روانشناسی و جامعه شناسی باعث قوت هنجاری و فردی و اجتماعی در انسان می شود.

وی تصریح کرد: کوهنوردی به عنوان ورزشی گروهی و فردی یکی از کم هزینه ترین تفریحاتی است که بیشتر خانواده ها از آن غافل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود گروه کوهنوردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به ارتفاعات توچال تهران

صعود گروه کوهنوردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به ارتفاعات توچال تهران