مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1392 ساعت 10:182013-06-26اقتصادي

اعتراض جوانان بوشهری به آزمون شرکت گاز/ بومیان از پارس جنوبی بی بهره اند


عده زیادی از جوانان بومی و تحصیل کرده استان بوشهر که در آزمون استخدامی شرکت گاز شرکت کرده بودند، در این آزمون پذیرفته نشدند و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آزمون های استخدامی ادارات و نهادهای مختلف برای به کارگیری افراد برگزار می شود و افراد بیکار زیادی برای کسب شغل مناسب در این آزمون ها شرکت می کنند و بر اساس تلاشی که در این آزمون کرده اند، انتظار دارند که نتیجه بگیرند.

تاسیسات و شرکت های گاز و نفت و پتروشیمی متعددی در استان بوشهر وجود دارد ولی بیش از آنکه سود این تاسیسات به استان برسد، دود و دم آنها نصیب استان و مردم آن می شود.

وجود این تاسیسات در استان بوشهر این انتظار را برای جوانان استان ایجاد می کند که اگر آلودگی های این تاسیسات نصیب استان شده است، حداقل برای اشتغال جوانان نیز به کمک استان بیاید ولی اینگونه نیست.

هر چند دولت مصوب کرده بود که 50 درصد از سهمیه اشتغال پارس جنوبی نصیب مردم استان بوشهر شود ولی این مصوبه عملی نسد و هر ساله نیز مسئولان قول می دهند که این کار انجام شود ولی اتفاقی نمی افتد.

آزمون استخدامی شرکت گاز نیز سال گذشته برگزار شد و تعداد بسیاری از جوانان بوشهری در این آزمون شرکت کردند ولی موفق به پذیرش در این آزمون نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض جوانان بوشهری به آزمون شرکت گاز/ بومیان از پارس جنوبی بی بهره اند

اعتراض جوانان بوشهری به آزمون شرکت گاز/ بومیان از پارس جنوبی بی بهره اند