مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1392 ساعت 14:432013-06-25سياسي

درس هایی که بزهکاران از رسانه ها می آموزند


تحقیق و بررسی در خصوص اثر مطبوعات که اهمیتش برکسی پوشیده نیست از دیرزمان نظر جرم شناسان، روانشناسان، جامعه شناسان، اخلاق دانان و نویسندگان را به خود جلب کرده و باعث شده است تا هر کس بر حسب عقیده و مطالعات خود نظراتی را ابراز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر،تاثیر مطبوعات بر مخاطبان خاص و عام خود به نحوی است که رکن چهارم دموکراسی نام گرفته است، تاثیری که گاه می تواند از گروه های مرجع و رهبران فکری نیز بالا رود و باعث شیوع مطلب و سپس حاکم شدن جوی بر جامعه باشد.

گرچه در عصر نوآوری و فناوری های نوین، فضای مجازی، زمان و مکان را در نوردیده و آخرین و تازه ترین اخبار را می توانیم در دنیای سایبر و نه در چاپخانه ها بیابیم، اما همچنان ماندگاری صفحه ای که در گذشته با سرب و امروز با تکنولوژی رایانه به طبع می رسد، بیشتر است.

به قول علمای علم رسانه، روزنامه ها و دیگر "نامه" ها چون گاهنامه، فصلنامه و هفته نامه، با ویژگی " در دست ماندن" حرف اول را می زنند.

گزارشاتی که شاید حوصله خواندن آنها را در صفحه وب نداشته باشیم در روزنامه به چاپ می رسد و ممکن است هرکدام از ما تلنباری از روزنامه هایی را داشته باشیم که به دلیل داشتن مطلبی حائز توجه، در صندوق خانه خاطراتمان حفظشان می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس هایی که بزهکاران از رسانه ها می آموزند

درس هایی که بزهکاران از رسانه ها می آموزند