مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1392 ساعت 04:232013-06-20ورزشي

ایران- صربستان؛ نبرد برای اولین پیروزی/ رو در روی تیمی با مغز متفکر شناخته شده


یکی از بزرگترین میزبانی های تاریخ ورزش ایران روز جمعه با رویارویی تیم های ایران وصربستان در لیگ جهانی والیبال رقم می خورد.

- در این دیدار تیم ملی کشورمان برابر حریفی با قدرت بدنی بالا، کاملا هماهنگ و همیشه مدعی قرار می گیرد که مغز متفکری شناخته شده برای والیبالیست‎های ایران در ترکیب خود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ژاپن نخستین میزبان مسابقات والیبال لیگ جهانی بود که سال 1990 آغاز به کار کرد و اوزاکا هم اولین شهری بود که فینال این مسابقات را به خود دید.

حالا بعد از گذشت بیست و سه سال و برگزاری بیست و سه دوره این رقابت‎ها که کشورها و شهرهای مختلف در آن نقش داشته‎اند، ایران هم در جمع برگزار کنندگان این مسابقات قرار گرفته است؛ البته در مرحله مقدماتی.

ایران - صربستان؛ نخستین دیدار از ادوار مختلف مسابقات والیبال لیگ جهانی است که به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

بدون شک این یکی از بزرگترین میزبانی های ورزش ایران در طول تاریخ و شاید مهمترین میزبانی والیبال ایران است که در سالن دوازده هزار نفری آزادی رقم خواهد خورد.

سالنی که در آن و به واسطه پیروزی قاطع برابر ژاپن، سهمیه حضور در لیگ جهانی برای نخستین بار به والیبال ایران داده شد و حالا همین سالن محل برگزاری اولین دیدار خانگی تیم ملی ایران در این رقابت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران- صربستان؛ نبرد برای اولین پیروزی/ رو در روی تیمی با مغز متفکر شناخته شده

ایران- صربستان؛ نبرد برای اولین پیروزی/ رو در روی تیمی با مغز متفکر شناخته شده