مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1392 ساعت 02:532013-06-16پزشكي

غذایی کامل برای تقویت ذهن و بدن


گرده گل یا گرده زنبور عسل که گاهی اوقات حتی غذای کامل نیز خوانده می شود خواص بیشمار و فوق العاده ای برای بدن دارد و حاوی بیش از 96 نوع ماده مغذی مختلف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس سلامت ایسنا، گرده گل حاوی تمام انواع ریزمغذی های ضروری برای سلامت بدن است و تقریبا 40 درصد از آن را پروتیین تشکیل می دهد که تمام این پروتیین ها قابل استفاده و مفید هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی Ehow، یکی از مهم ترین و بارزترین خواص گرده گل تقویت سیستم ایمنی بدن است.

گرده گل به دلیل دارا بودن ویتامین ب کمپلکس، ویتامین های دیگر، مواد معدنی، پروتیین ها و مهم تر از آن آنتی اکسیدان های مفید با مولکول های رادیکال آزاد که به سلول ها آسیب می رسانند، مبارزه می کند.

برخی دیگر از خواص مهم این محصول طبیعی و مقوی عبارتند از: - کاهش استرس: این ماده خوراکی به دلیل ترکیبات خاص و سودمند موجود در آن به حفظ تعادل و تنظیم احساسات فرد کمک می کند و توان مقابله با استرس های روزانه را افزایش می دهد.

- افزایش قوا و استحکام بدن: گرده گل همچنین انرژی، قدرت و توان جسمی را افزایش می دهد.

ورزشکاران معتقدند که مصرف گرده گل به سرعت و چابکی آنان می افزاید و انرژی کافی را برای انجام تمرینات ورزشی در اختیار آنان قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غذایی کامل برای تقویت ذهن و بدن

غذایی کامل برای تقویت ذهن و بدن