مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 خرداد 1392 ساعت 09:322013-06-05دانش

فوت یک دانشجو بر اثر سکته قلبی/ گزارش حادثه و پیگیری «خبرگزاری دانشجو»


دانشجویان، فوت زهرا رضوانی را به علت دیر رسیدن اورژانس و اهمال مسئولین در استقرار پزشک یا امدادگر می دانند.

- فوت یک دانشجو بر اثر سکته قلبی/ گزارش حادثه و پیگیری خبرگزاری دانشجو دانشجویان، فوت زهرا رضوانی را به علت دیر رسیدن اورژانس و اهمال مسئولین در استقرار پزشک یا امدادگر می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از شیراز، جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات فارس که به علت فوت زهرا رضوانی متولد سال 67 و دانشجوی ترم اول رشته میکروبیولوژی مقطع کارشناسی ارشد سوگوار بودند از مسئولین این دانشگاه خواستند که هرچه زودتر به قول خود مبنی بر استقرار یک پزشک عمومی در دانشگاه یا خوابگاه یا حداقل حضور یک امدادگر یا پرستار در مکان های مذکور اقدام کنند.

گفتنی است این دانشگاه و خوابگاه دانشجویان در محل نامناسبی در جاده قرار دارد و در صورت بروز مشکل تا رسیدن به امکانات درمانی ضایعات جبران ناپذیری برای فرد حادثه دیده رخ می دهد.

این دانشجویان علاوه بر اشاره به عقرب گزیدگی و مارگزیدگی هایی که معمولا دانشجویان این دانشگاه دچارآن می شوند و به علت نبود امکانات حتی در حد کمک های اولیه، مداوای آنان زحمت و رنج زیادی به دنبال دارد، در کمال تاسف فوت زهرا رضوانی دانشجویی که دوشنبه، سیزدهم خرداد ماه به علت استرس بالای ناشی از امتحانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک دانشجو بر اثر سکته قلبی/ گزارش حادثه و پیگیری «خبرگزاری دانشجو»

فوت یک دانشجو بر اثر سکته قلبی/ گزارش حادثه و پیگیری «خبرگزاری دانشجو»