مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 خرداد 1392 ساعت 01:282013-05-28سياسي

رفتار شناسی انتخاباتی رسانه های ضدانقلاب


با توجه به شمارش معکوس برای برپایی یازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری، بررسی اخبار و مطالب منعکس شده در رسانه های ضدانقلاب جای تأمل و دقت دارد.

- با توجه به در پیش بودن یازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت آن، شاهد تلاش رسانه های ضدانقلاب با هدف کاهش مشارکت مردمی و زیر سؤال بردن سلامت انتخابات هستیم؛ به طوری که با منفی نگری نسبت به جریان انتخابات، به شانتاژهای خبری و برجستگی برخی از خبرها با هدف زیر سؤال بردن انتخابات سالم می پردازند و ضمن آن، تخریب چهره ی کاندیداها، دلسرد کردن مردم با هدف کاهش مشارکت و برجسته کردن تحریم ها و مشکلات درونی کشور را دنبال می کنند.

انعکاس رسانه ای غیرمستقیم تلاش رسانه های ضدانقلاب همیشه و در ایام انتخابات دلسرد کردن مردم از مشارکت حداکثری و تهییج افکار عمومی برای پشت پا زدن به نظام جمهوری اسلامی بوده است.

سیبل انتخابات یازدهم ریاست جمهوری هم از ضربات دارت های این رسانه ها بی نصیب نمانده است؛ به گونه ای که این بار نه تنها مشارکت مردم در انتخابات هدف گرفته شده است، بلکه مأموریت های خاصی از سوی اتاق های فکر تغذیه شده از سوی آمریکا و محافل رژیم صهیونیستی برای اصحاب این رسانه ها تعریف می شود تا با ناکارآمد جلوه دادن برنامه های نامزدها، تخریب شخصیت و وجهه ی کاندیداهای موجه، برجسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار شناسی انتخاباتی رسانه های ضدانقلاب

رفتار شناسی انتخاباتی رسانه های ضدانقلاب