مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 خرداد 1392 ساعت 08:582013-05-28ورزشي

حماسه سیاسی در انتخابات شوراها/26 آرامش روحی و روانی در شهر پراسترس محقق نمی شود


دبیر ستاد مرکزی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گفت: آرامش روحی و روانی در شهر پراسترس محقق نمی شود پس باید برنامه ریزی برای رفع استرس ها و تنش های شهروندان داشته باشیم.

- احمد صادقی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به اینکه شورای چهارم ایجاد آرامش و رفاه برای مردم و شهروندان است، گفت: برنامه های خوب و عمل به آن از وظایف اصلی شورا است.

وی درباره آرامش شهروندی بیان داشت: این آرامش یعنی دسترسی آسان به تمامی خدمات شهری با یک فرصت برابر، آرامش شهروند یعنی یک شهر پاک، روان، متوازن با نمادهای زیبای معماری و شهری مقاوم در برابر حوادث و موانع است.

صادقی تأکید کرد: همچنین یکی از مصادیق آرامش شهروندی، شهروندان سالم، بانشاط و با ایمان که این 3 پارامتر مجموعاً حوزه سلامت ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت را تشکیل می دهد.

دبیر ستاد مرکزی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت یادآور شد: آرامش روحی و روانی در شهر پراسترس محقق نمی شود پس باید برنامه ریزی برای رفع استرس ها و تنش های شهروندان داشته باشیم.

وی افزود: جسم و تن سالم نیازمند ورزش و تحرک شهروندان است و این محقق نمی شود جز با گسترش فضای ورزش همگانی و قابل دسترس، همانطور که ملاحظه می شود زندگی آپارتمانی امکان تحرک را از شهروندان گرفته است و دوری و غیرقابل دسترس بودن فضاهای همگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه سیاسی در انتخابات شوراها/26 آرامش روحی و روانی در شهر پراسترس محقق نمی شود

حماسه سیاسی در انتخابات شوراها/26 آرامش روحی و روانی در شهر پراسترس محقق نمی شود