مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 خرداد 1392 ساعت 08:382013-05-28سياسي

نمایندگی بانک خون بند ناف رویان در عمان و آذربایجان راه اندازی می شود


مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان با اشاره به راه اندازی دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان در اربیل عراق گفت: دفاتر نمایندگی بانک خون بند ناف در کشورهای عمان و آذربایجان نیز راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، دکتر مرتضی ضرابی در آیین افتتاح نمایندگی بانک خون بند ناف استان سمنان در جمع خبرنگاران از ذخیره سازی بیش از 35 هزار نمونه در بانک خون بند ناف کشور خبر داد و گفت: ذخیره سازی سلولهای بنیادی خون بند ناف طی سالهای گذشته این فرصت را فراهم کرده که بتوانیم به منبعی از سلولهای بنیادی دست پیدا کنیم که این سلولها در درمان بخش زیادی از بیماریهای مخاطره آمیز که در رأس آنها بیماریهایی با منشأء خونی است بسیار مؤثرند.

وی اظهار کرد: بند ناف و جفت به عنوان زباله بیولوژیک بعد از تولد نوزاد دور ریخته می شود در حالی که این بند ناف مملو از سلولهای بنیادی است که اگر ذخیره شود می تواند به عنوان یک منبع با ارزش مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان با اشاره به آغاز ذخیره سازی سلولهای بنیادی خون بند ناف از سال 84 در کشور افزود: با توجه به اقبال مردم به این موضوع این امکان فراهم شد که در استان های مختلف برای سهولت دسترسی خانواده ها بانک خون بند ناف راه اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگی بانک خون بند ناف رویان در عمان و آذربایجان راه اندازی می شود

نمایندگی بانک خون بند ناف رویان در عمان و آذربایجان راه اندازی می شود