مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 خرداد 1392 ساعت 16:082013-05-27ورزشي

موضوعات چهارمین کنگره ملی مدیریت ورزشی در گلستان اعلام شد


دبیر ستاد استانی برگزاری کنگره ملی مدیریت ورزشی کشور موضوعات چهارمین کنگره ملی مدیریت ورزشی کشور در گلستان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، احمد رحمان نیا شامگاه دوشنبه در نشست برنامه ریزی این کنگره گفت: توسعه نهادهای مرتبط با مدیریت ورزشی، نقش و اهمیت منابع انسانی در ورزش، موضوعات مربوط به مدیریت استعدادیابی، مباحث مربوط به نقش و ویژگی ها و شخصیت مربیان در تعلیم و تربیت جوانان از جمله موضوعات است.

وی اظهار داشت: موضوعات مربوط به شاخص های ارزیابی جسمی ، مهارتی و ذهنی ورزشکاران، نقش نهادهای غیر دولتی و عمومی در توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی، مباحث مربوط به حمایت از قهرمانان پس از دوران قهرمانی از دیگر موارد است.

وی عنوان کرد: بحث های مرتبط با حمایت های پزشکی و تغذیه ورزشکاران در بهبود عملکرد آنان نیز در این کنگره بررسی می شود.

رحمان نیا گفت: این کنگره ارائه تازه ترین یافته ها در مطالعات علمی و پژوهشی در ارتباط با شناخت و رفع چالش ها و مشکلات پیش روی مدیران در عرصه های ورزش همگانی و قهرمانی در سطح کشور و بویژه استان گلستان است.

وی در ادامه گفت: بدون شک مشارکت و هم اندیشی در یافتن راه های جدید برای بهبود ورزش کشور زمینه های توسعه کمی و کیفی و کسب موفقیت در عرصه های ملی و بین المللی را فراهم خواهد ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوعات چهارمین کنگره ملی مدیریت ورزشی در گلستان اعلام شد

موضوعات چهارمین کنگره ملی مدیریت ورزشی در گلستان اعلام شد