مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 خرداد 1392 ساعت 10:222013-05-27دانش

پذیرش دانشجو در 28 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد رشت


دانشگاه آزاد رشت در 28 رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت، آزمون کارشناسی ارشد سال 1392 دانشگاه آزاد رشت همزمان با سراسر کشور با شرکت 15 هزارو 307 نفر داوطلب روزهای پنج شنبه نهم، جمعه دهم و شنبه یازدهم خرداد ماه جاری درحوزه های امتحانی دانشگاه آزاد رشت برگزار می شود.

بهروز دانشیان، رییس دانشگاه آزاد رشت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در رشت، گفت: توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق سایت www.

azmoon.

org" از صبح روز گذشته آغاز شده که داوطلبان می توانند با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری که در هنگام ثبت نام دریافت کرده اند نسبت به مشاهده و تهیه کارت ورود به جلسه امتحانی خود اقدام کنند.

وی تأکید کرد: آزمون ها در دو نوبت آغاز خواهد شد و داوطلبان لازم است یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه های امتحانی حاضر باشند.

رییس دانشگاه آزاد رشت بیان داشت: دانشگاه آزاد رشت در 28 رشته کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کشاورزی در شش گرایش مدیریت کشاورزی، علوم باغبانی گیاهان زینتی و میوه کاری، علوم دامی تغذیه دام و اصلاح نژاد دام، زراعت، رشته حسابداری، مدیریت دولتی در گرایش مدیریت نیروی انسانی، زبان و ادبیات فارسی، تربیت بدنی و علوم ورزشی- فیزیولوژی جغرافیا با شش گرایش شامل برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در 28 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد رشت

پذیرش دانشجو در 28 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد رشت