مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1392 ساعت 09:582013-05-26سياسي

1120 ساعت مشاوره در مرکز هادی شهرستان بیجار ارائه شد


رییس اداره تبیلغات اسلامی شهرستان بیجار از ارائه هزار و 120 ساعت مشاوره در طی سال گذشته در مراکز مشاوره بیجار خبرداد.

- حجت الاسلام جلیل مختاری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مرکز مشاوره هادی اقدام ارزنده ای در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمنان و آگاه سازی مردم در خصوص مباحث دینی، فرهنگی و اجتماعی انجام داده است.

وی افزود: مرکز مشاوره هادی شهرستان بیجار با داشتن پنج مشاور توانمند توانسته گام های ارزشمندی را در راستای رفع مشکلات مردم شهرستان و به خصوص جوانان بردارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با اشاره به اینکه مرکز مشاوره هادی یکی از پنج مرکز مصوبات سفر رهبری به کردستان است، ادامه داد: در این مراکز، مشاوره های مذهبی، حقوقی، دینی، روانشناسی و اجتماعی در تمامی سنین به مردم ارائه می شود.

حجت الاسلام مختاری نیا یادآور شد: تغذیه فکری مردم با همکاری روحانیون، علما، مشاوران و کارشناسان فرهنگی و دستگاه های متولی امری ضروری است که پرداختن به آن بسیاری از مشکلات مردم را رفع کرده و مانعی بزرگ در برابر توطئه چینی دشمنان است.

وی به ترفندهای دشمنان در راستای انحراف جوانان اشاره و بیان کرد: امروز دشمنان با استفاده از هر ترفند و سرمایه گذاری های هنگفت جوانان این کشور را مورد هدف قرار داده اند و لازم است که ادارات و متولیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1120 ساعت مشاوره در مرکز هادی شهرستان بیجار ارائه شد

1120 ساعت مشاوره در مرکز هادی شهرستان بیجار ارائه شد