مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 خرداد 1392 ساعت 10:232013-05-23سياسي

معارضان سوری از رژیم آل سعود تغذیه می کنند


عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به حضور چهار هزار تروریست عربستانی در جمع معارضان سوریه، گفت: پیاده نظام معارضان سوری از رژیم آل سعود تغذیه می کنند.

سید علی محمد بزرگواری عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس بااشاره به حضور چهار هزار تروریست عربستانی در جمع معارضان سوریه، به مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)، گفت:از زمانی که افغانستان تحت اشغال نیروهای نظامی شوروی سابق قرار گرفت، عربستان با کسب فرمان از جانب آمریکایی ها دست به تشکیل گروهک ها و نیروهایی زد که به اسم اسلام ضد شوروی بجنگند.

نماینده مردم نماینده مردم کهگیلویه، بهمیی و چرام در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بعد از تاسیس این گروهک ها که با نام القاعده و طالبان شناخته می شوند، عربستان هر زمانی که منافع خود و آمریکایی ها را در خطر می دید از این نیروها برای تغییر معادلات منطقه به نفع خود سود می جست.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس نهم، افزود: نیروهای القاعده همواره برای برهم زدن نظم و امنیت در پاکستان، افغانستان، عراق و سوریه در تلاش هستند تا از این روزنه منافع اربابان سعودی و آمریکایی خود را تامین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارضان سوری از رژیم آل سعود تغذیه می کنند

معارضان سوری از رژیم آل سعود تغذیه می کنند