مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1392 ساعت 11:352013-05-16اقتصادي

مشکل امروز کشور اشتغال نیست کارآفرینی است


رییس مراکز کارآفرینی دانشگاه های کشور با بیان اینکه کار آفرینی اشتغال نیست بلکه درک صحیح و چگونگی استفاده از فرصت هاست، تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که .

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از ساری، اللهیاری صبح امروز در همایش ملی دانشگاه کارآفرین و صنعت دانش محور که در دانشکده هنر ومعماری دانشگاه مازندران برگزار شد گفت: کار آفرینی اشتغال نیست بلکه درک صحیح و چگونگی استفاده از فرصت هاست که اگر مراکز دانشگاهی از خصلت های کار آفرینی، رهبری مدیریت مبتنی بر دانش، سرمایه گذاری بر سطوح علمی و غیرعلمی و تنوع در منابع مالی بهره مند نباشند و تنها به دنبال تزریق منابع دولتی بروند دیگر آن دانشگاه، کار آفرین نخواهد بود.

وی با اشاره به وجود تهدیدها و بحران های حاضر در کشورمان گفت: کارآفرین کسی است که از درون بحران ها فرصت سازی نماید و گره از بن بست ها باز کند.

رییس مراکز کارآفرینی دانشگاه های کشور گفت: با توجه به بحث تحریم ها و مشکلات جدید پیش آمده ، موضوع کارآفرینی باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

اللهیاری اظهار داشت: باید از تحریم و تهدیدهای موجود در ایران به عنوان فرصت و موهبتی برای بالا بردن و افزایش بهروه وری سود جست.

رییس مراکز کارآفرینی دانشگاه های کشور در ادامه یادآور شد: بهره وری از فرهنگ والای ایثار و شهادت و زندگی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل امروز کشور اشتغال نیست کارآفرینی است

مشکل امروز کشور اشتغال نیست کارآفرینی است