مطالب مرتبط:
ویدیو / تاکید اعضای لیست امنا بر لزوم تقویت جایگاه نظارتی مجلس
سمیه رفیعی: بانوان اهداف نظارتی مجلس را بهتر می توانند محقق کنند/ برای ثبت نام در انتخابات رضایت تک تک اعضای خانواده ام را گرفتم
به طور چشمگیری ETF های بیت کوین صنعت ارزهای دیجیتال را تقویت کرده است
استرالیا روابط نظامی با فیلیپین را تقویت می کند
جشنواره اقوام ایران زمین فرصت تقویت همگرایی ملی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 19:402024-05-06سياسي

جنبه نظارتی مجلس باید تقویت شود


قوانین مهمی در کشور تصویب شده است؛ اما متاسفانه به دلیل ضعف در نظارت اجرای آنها متوقف شده است، بنابراین در شرایط فعلی باید بخش نظارتی مجلس تقویت شود.

- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قوانین مهمی در کشور تصویب شده است؛ اما متاسفانه به دلیل ضعف در نظارت اجرای آنها متوقف شده است، بنابراین در شرایط فعلی باید بخش نظارتی مجلس تقویت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیژن نوباوه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم که به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه یافته است، امروز در نشست مجلس قوی برای ایران قوی که با محوریت تحقق شعار سال 1402 در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از مصوبات مجلس به درد جامعه نمی خورد این عدم کارایی به دلیل این موضوع است که قوانین موجود ارتباطی با وضعیت و پیشرفت های اجتماعی جامعه ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس به عنوان یک نهاد قانونگذار باید محلی برای تضرب آرا و اندیشه باشد مردم باید به افرادی رای دهند که به اصول گفتگو پایبند هستند.

وی افزود: قوانین مهمی در کشور تصویب شده است؛ اما متاسفانه به دلیل ضعف در نظارت اجرای آنها متوقف شده است، بنابراین در شرایط فعلی باید بخش نظارتی مجلس تقویت شود.


برچسب ها: کمیسیون فرهنگی مجلس - کمیسیون فرهنگی - مجلس - نظارت - کمیسیون - انتخابات مجلس دوازدهم - قوانین
آخرین اخبار سرویس:

جنبه نظارتی مجلس باید تقویت شود

جنبه نظارتی مجلس باید تقویت شود