مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:102023-12-25پزشكي

رویان از موفق ترین مراکز تحقیقات پزشکی دنیاست/ ضرورت پرورش امثال دکتر آشتیانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: رویان یکی از موفق ترین مراکز تحقیقات پزشکی و درمانی در جهان است که دستاوردهای آن در حوزه های مختلف از جمله درمان ناباروری، - ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: رویان یکی از موفق ترین مراکز تحقیقات پزشکی و درمانی در جهان است که دستاوردهای آن در حوزه های مختلف از جمله درمان ناباروری، سلول های بنیادی، ژنتیک و … قابل توجه است.

دکتر علیرضا امانی در آستانه فرا رسیدن سالروز درگذشت زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رویان توانسته است در مدت کوتاهی به یکی از قطب های علمی و تحقیقاتی پزشکی در منطقه تبدیل و به عنوان یک الگو برای سایر مراکز مشابه در جهان مطرح شود.

وی در ادامه به عملکرد دکتر کاظمی آشتیانی در حوزه راه اندازی رویان اشاره کرد و گفت: دکتر کاظمی آشتیانی از بنیانگذاران رویان و اولین رییس فقید آن است.

وی نقش مهمی در راه اندازی و توسعه این مرکز ایفا کرده و با دیدگاه علمی و مدیریتی خود توانست رویان را به یک مرکز پیشرو در حوزه تحقیقات پزشکی تبدیل کنند.

رییس علوم پزشکی اراک افزود: مهمترین ویژگی مدیریتی دکتر آشتیانی، توجه به علم و دانش و استفاده از ظرفیت های علمی کشور اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویان از موفق ترین مراکز تحقیقات پزشکی دنیاست/ ضرورت پرورش امثال دکتر آشتیانی

رویان از موفق ترین مراکز تحقیقات پزشکی دنیاست/ ضرورت پرورش امثال دکتر آشتیانی