مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 08:252024-01-14ورزشي

گلبال مردان ایران مجوز حضور در پارالمپیک پاریس را گرفت


تا پایان سال به جز 4 اردوی آماده سازی که برای تیم ملی گلبال مردان پیش بینی شده، برای شرکت در یک تورنمنت برون مرزی، فروردین با 6 ورزشکار عازم آلمان می شویم.

- تا پایان سال به جز 4 اردوی آماده سازی که برای تیم ملی گلبال مردان پیش بینی شده، برای شرکت در یک تورنمنت برون مرزی، فروردین با 6 ورزشکار عازم آلمان می شویم.

سرمربی تیم ملی گلبال مردان از حضور این تیم در پارالمپیک پاریس خبر داد و گفت: با توجه به این که سیاست کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام ورزشکاران به پاریس کسب مدال و قرار گرفتن روی سکوست، مجوز اعزام این تیم با قول کسب مدال در پارالمپیک صادر شد.

  بهمن دوستی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قطعی شدن اعزام گلبال مردان به بازی های پارالمپیک پاریس از سوی کمیته ملی پارالمپیک، اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا در هانگژو چین قهرمان شدیم و سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرده بودیم اما کمیته ملی پارالمپیک با این نگاه که امکان کسب مدال و قرار گرفتن روی سکو را در پاریس نداریم ما را جزو رشته های اعزامی به پارالمپیک قرار نداده بود و شرایط مشخصی برای اجرای برنامه های پیش بینی شده نداشتیم.

   طی جلسات متعددی که با معاونت فنی و رییس کمیته ملی پارالمپیک داشتیم این قول را دادیم که در صورت اعزام روی سکو قرار خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلبال مردان ایران مجوز حضور در پارالمپیک پاریس را گرفت

گلبال مردان ایران مجوز حضور در پارالمپیک پاریس را گرفت