مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:452024-01-06دانش

میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برپا شد


همزمان با سفر استانی دولت به استان زنجان، میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برپا شد.

- همزمان با سفر استانی دولت به استان زنجان، میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برپا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان زنجان در محل دانشکده علوم زمین دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با حضور منوچهر رشادی مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر علوم و حامد کرمی مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات برپا شد.

در میز ارتباطات مردمی که به منظور تسریع و تسهیل در روند پاسخگویی به درخواست های مردم زنجان در حوزه آموزش عالی برپا شد، مباحثی پیرامون موضوعات مربوط به اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان در خصوص مباحث آموزشی، پژوهشی و فناوری، اداری و دیگر حوزه های مرتبط دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی وزارت علوم و به نقل از دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، همچنین در این برنامه روسای 12 دانشگاه و مرکز پژوهشی و فناوری استان زنجان برای پاسخگویی به مراجعین مربوط به حوزه خود حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برپا شد

میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برپا شد