مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:172023-11-25اقتصادي

6 نقطه حادثه خیز استان مرکزی تا پایان سال مالی 1402 رفع می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شازند، مهرداد جهانی در آیین بهره برداری از راه روستایی چهار چریک با اشاره تحقق اهداف دولت سیزدهم در تکمیل طرح های نیمه تمام در حوزه راه های استان مرکزی اظهار کرد: در دو سال اخیر در سطح راه های استان 62 طرح نیمه تمام تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت؛ بهره مندی 35 روستای بالای 20 خانوار از راه آسفالته، تکمیل 5 تقاطع غیرهمسطح مانند راه آهن پرندک، کردیجان، راه آهن شازند، شهید مهدی پرندک و نادرآباد از جمله این طرح ها بوده است.

    وی با اشااره به اهمیت افزایش ضریب ایمنی در محورهای استان افزود: در این راستا در استان احداث 5 دستگاه پل بزرگ (پل شازند به آستانه، پل طریزآباد تفرش، پل گوگسیگرد تفرش و.

) و همچنین اجرای 17 پروژه مختلف شامل اصلاح هندسی، احداث واریانت، تعریض محور، اصلاح مسیر واریانت میان رودان، اصلاح قوس های محور گلدشت – آشیانه، واریانت رضاآباد ساوه و.

صورت گرفته که نقش بسزایی در کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن داشت.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به اقداماتی که در شهرستان شازند در خصوص نگهداری از راه ها صورت گرفته بیان کرد: در مجموع طی دو سال اخیر یک هزار و 150 کیلومتر از راه های استان از انواع روکش آسفالت و ماسه آسفالت برخوردار شده که 212 کیلومتر مربوط به شهرستان شازند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 نقطه حادثه خیز استان مرکزی تا پایان سال مالی 1402 رفع می شوند

6 نقطه حادثه خیز استان مرکزی تا پایان سال مالی 1402 رفع می شوند