مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-22اجتماعي

معلمان بازخوانی هویت ملی و دینی برای دانش آموزان را در دستور کار قرار دهند


مدیرکل آموزش و پرورش فارس از معلمان خواست تا بازیابی و بازخوانی هویت ملی و دینی برای دانش آموزان را در دستور کار قرار دهند.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از معلمان خواست تا بازیابی و بازخوانی هویت ملی و دینی برای دانش آموزان را در دستور کار قرار دهند.

محمدخلیل عسکری امروز، اول آذرماه در یادواره 38 شهید معلم شهرستان کازرون که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، از معلمان خواست تا بازیابی و بازخوانی هویت ملی و دینی برای دانش آموزان را در دستور کار قرار دهند و سپس افزود: شهدا خصوصاً شهدای فرهنگی ظرفیتی بزرگ برای این مساله هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، مهم ترین رویکرد بسیج را فرهنگی و تربیتی دانست و تجلی آن در آموزش وپرورش را در عملکرد بسیج دانش آموزی و فرهنگیان دانست.

وی به سایر مأموریت های بسیج نیزاشاره کرد و گفت: هر زمان که حتی دولت ها نتوانستند در جاهایی اقداماتی کنند این بسیج بود که خلأها را پر کرد.

عسکری اظهار کرد: امروز بسیج نه تنها مایه افتخار و مباهات کشور ما است بلکه جهان اسلام و محور مقاومت به آن مباهات و افتخار می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نقش معلمان و دانش آموزان در شکل گیری انقلاب اسلامی بسیار مهم و اثرگذار بوده است، افزود: معلمان، هویت بخش وهویت ساز هستند و برگزاری یادواره شهدای فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان بازخوانی هویت ملی و دینی برای دانش آموزان را در دستور کار قرار دهند

معلمان بازخوانی هویت ملی و دینی برای دانش آموزان را در دستور کار قرار دهند