مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-11حوادث

دستگیری سارقان منزل با 16 فقره سرقت در پاکدشت


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت از شناسایی و دستگیری 3 سارق حرفه ای منزل و یک مالخر در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نجم الدین مرادی امروز دوشنبه 20 شهریور ماه در تشریح این خبر طی سخنانی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان پاکدشت ، بلافاصله پیشگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و بهره برداری لازم از دوربین های مداربسته محلی موجود در صحنه های سرقت موفق به شناسایی یکی از سارقان گردیده و طی تعقیب و مراقبت شبانه روزی و هماهنگی قضایی، وی را که طراح اصلی سرقت های منزل بوده طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

مرادی تصریح کرد: با مشخص شدن ابعاد مختلف پرونده یک نفر زن و یک نفر مرد که از همدستان سارق در سرقت ها بودند شناسایی و مالخر این باند 3 نفره نیز دستگیر شد و متهمین دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به 16 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه سارقان پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، خاطر نشان کرد: پرونده مذکور مفتوح بوده و پلیس آمادگی دارد برای شکات احتمالی تشکیل پرونده داده و رسیدگی نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان منزل با 16 فقره سرقت در پاکدشت

دستگیری سارقان منزل با 16 فقره سرقت در پاکدشت