مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-14اقتصادي

10 روز پایانی شهریور دهه بحرانی تصادفات


رییس پلیس راه کشور از دهه پایانی شهریور هر سال به عنوان دهه بحرانی تصادفات نام برد و گفت: همزمانی این دهه با افزایش ترددهای ایام پایانی صفر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سردار مومنی، رییس پلیس راه کشور در سفر به سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان سمنان سال گذشته از نظر افزایش تصادفات و جانباختگان در رتبه های بالا و جزو 5 استان اول کشور بود.

خوشبختانه با تلاش صورت گرفته امسال تصادفات در این استان طی پنج ماهه ابتدایی سال و چند روز شهریورماه با کاهش 12 تا 16 درصدی همراه بوده که این کار بسیار بزرگ با همت و کار جهادی استاندار سمنان انجام شد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی استان بحث تصادفات است، افزود: جاده های استان سمنان جاده های کویری و خسته کننده هستند و بزرگترین مشکل ما در حوزه تصادفات نیز این دو عامل است.

رییس پلیس راه کشور گفت: مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و مواکب مستقر در سطح راه های استان که توسط مردم استان سمنان برپا شده، از اقدامات ویژه و ارزشمند برای مدیریت این دو مشکل است.

سردار مومنی اظهار کرد: وجود مواکب در راه های استان باعث خواهد شد تا با توقف مسافران و زائران، خستگی و خواب آلودگی آنها برطرف و شاهد کاهش تصادفات باشیم، در واقع این مهم بزرگترین خدمت به زائران امام هشتم(ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 روز پایانی شهریور دهه بحرانی تصادفات

10 روز پایانی شهریور دهه بحرانی تصادفات