مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:432023-08-13سياسي

توافق تهران و واشنگتن بر سر زندانیان آمریکایی، مذاکره ای عزتمندانه بود


فرمانده سپاه ناحیه ملایر به توافق تهران و واشنگتن بر سر آزادی زندانیان آمریکایی اشاره و مطرح کرد: آزادی زندانیان مذاکره ای عزتمندانه و براساس مصلحت جامعه بود.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه ملایر به توافق تهران و واشنگتن بر سر آزادی زندانیان آمریکایی اشاره و مطرح کرد: آزادی زندانیان مذاکره ای عزتمندانه و براساس مصلحت جامعه بود.

سرهنگ پاسدار علی اصغر فارسی یکشنبه 22 مرداد در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه متأسفانه حدود 10 سال بر خلاف منافع کشور خود عمل کردیم و تبعاتی برای ما داشت، اظهار کرد: پس از 10 سال دولتی روی کار آمده که تلاش آن حل مشکلات کشور است.

فارسی با اشاره به اینکه هر دولت دیگری اگر با مشکلات پیش روی دولت سیزدهم مواجه بود، پنج ماه بیشتر دوام نمی آورد، افزود: انبار کالاهای اساسی ما کاملاً خالی بود اما خوشبختانه با ورود سپاه و فروش نفت و طرح مردمی سازی یارانه ها مشکلات حل شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر به سلایق و علایق متفاوت بین خبرنگاران و اقشار مختلف مردم اشاره و مطرح کرد: همه ما به برکت بسیج دور هم جمع شدیم و بر روی مشترکات خود تمرکز کردیم.

وی اصحاب رسانه شهرستان را مجموعه ای منسجم خواند و خطاب به خبرنگاران بیان کرد: اگر مطالبات شما به صورت شفاف مطرح شود، می تواند برای مدیران آورده داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق تهران و واشنگتن بر سر زندانیان آمریکایی، مذاکره ای عزتمندانه بود

توافق تهران و واشنگتن بر سر زندانیان آمریکایی، مذاکره ای عزتمندانه بود