مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 21:202023-08-08سياسي

استقرار قرارگاه درمانی گلستان در کربلا


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: مهم ترین قرارگاه سطح یک و دو درمانی در مسیر نجف به کربلا در محل عمود 11 و 20 به هلال احمر گلستان واگذار شده و 60 نیرو از اول شهریور تا دو روز بعد از اربعین در آنجا مستقر خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم غریب آبادی امروز در دیدار با اعضای تحریریه خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: خبرگزاری ها از جمله خبرگزاری فارس منعکس کننده واقعیت ها هستند و در طول سال ارتباط مستمری بین مجموعه هلال احمر و این رسانه وجود دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: 260 نیرو در چارت سازمانی ما وجود دارد ولی 80 الی 90 هزار جوان و داوطلب و عضو هلال احمر داریم که از ظرفیت آن ها استفاده می کنیم.

وی بیان کرد: مردم همان اعتمادی که به بسیج دارند به مجموعه هلال احمر هم داشته و به خصوص در دولت سیزدهم این ارتباط به نقطه حداکثر خود رسیده است.

غریب آبادی ادامه داد: سال گذشته نیروهای امدادی هلال احمر به 2 هزار و 500 حادثه خدمت رسانی کرده و رتبه سوم را در پاسخگویی کسب کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان این که دومین استان حادثه خیز کشور بعد از تهران هستیم، گفت: 90 نقطه حادثه خیز در گلستان وجود دارد و علاوه بر حوادث جاده ای، حوادث کوهستان و سقوط از ارتفاع هم در صدر حوادث استان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار قرارگاه درمانی گلستان در کربلا

استقرار قرارگاه درمانی گلستان در کربلا