مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اردیبهشت 1392 ساعت 09:232013-05-09سياسي

21 اردیبهشت انجام می‎شود همایش علمی تخصصی طیور در گلستان


مدیرعامل شرکت فراهمایش گلستان از برگزاری همایش علمی تخصصی طیور در تاریخ 21 اردیبهشت‎ماه در گرگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری فارس از گرگان، رضا حسن‎زاده ظهر امروز در کنفرانس خبری همایش علمی تخصصی طیور در گرگان اظهار داشت: این همایش با محوریت مباحث علمی در زمینه‎های مختلف پرورش طیور با حضور اساتید مطرح و برجسته علمی در گرگان انجام می‎شود.

به گفته وی؛ اهمیت ضدعفونی در سالن‎های پرورش طیور، اهمیت تغذیه در پرورش طیور و طراحی سیستم‎های خنک‎کننده در سالن‎های پرورش طیور از جمله محورهای مختلف این همایش خواهد بود.

مدیر عامل شرکت نگین‎گستر گلستان نیز در این مراسم اظهار داشت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، تلاش داریم به منظور راهبری صنایع مختلف استانی در راستای بهبود فضای کسب و کار، میزبان برگزاری یک همایش علمی تخصصی در مرکز استان باشیم.

طاهری بر لزوم توانمندسازی تشکل‎های طیور در استان تأکید کرد و بیان داشت: امیدواریم اشخاص وابسته به این صنعت نیز برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم در استان همکاری لازم را داشته باشند.

وی در خصوص حامیان برگزارکننده همایش علمی تخصصی طیور در گلستان گفت: داروخانه دامپزشکی مقصودلو، شرکت بازرگانی نگین‎گستر، شرکت نیرو تهویه البرز، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 اردیبهشت انجام می‎شود همایش علمی تخصصی طیور در گلستان

21 اردیبهشت انجام می‎شود همایش علمی تخصصی طیور در گلستان