مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اردیبهشت 1392 ساعت 06:322013-05-09سياسي

وظایف گزینش گران چیست؟


" رییس کل دادگستری کرمان با اشاره به این که امانتداری نخستین و مهمترین شرطی است که در گزینش باید به آن پایبند بود گفت: گزینش گران در زمان انجام تحقیق از اسرار مردم نیز آگاه می شوند که باید حافظ آبرو و اسرار مردم باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، حجت الاسلام علی توکلی در همایش بزرگ گزینش گران استان کرمان خاطرنشان کرد: گزینش افراد کمتر از حکم یک دادگاه نیست و باید بر مبنای صداقت، امانت و دقت پیگیری شود.

وی استفاده از تحقیقات گزینش را منحصر به گزینش دانست و تصریح کرد: نباید از تحقیقات گزینش در جاهای دیگر استفاده کرد و یا اگر در آینده با فرد برخورد شد، تمام اسرار او را فاش کرد.

وی بر حفظ آرامش، برخورد خوب و فراهم آوردن محیطی آرام برای مصاحبه تأکید کرد و گفت: در زمان مصاحبه باید با آشنایی با الفبای روانشناسی با برخورد آرام همراه با ادب و استفاده از جملات و کلمات محبت آمیز شرایط را برای انجام یک مصاحبه خوب آماده کرد.

مدیر هسته گزینش قوه قضاییه در استان کرمان ادامه داد: شرایط استخدام یک پزشک، یک روحانی، یک کارمند و یک نیروی خدماتی بسیار با هم متفاوت است و باید با دوری از شیوه های گزینش کلیشه ای و تکراری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظایف گزینش گران چیست؟

وظایف گزینش گران چیست؟