مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اردیبهشت 1392 ساعت 10:082013-05-08حوادث

یک قاتل با عفو خانواده اولیاء دم از روی چوبه دار پایین کشیده شد


فردی که به دلیل قتل یک جوان مشهدی به اعدام محکوم شده بود، با گذشت خانواده مقتول از اعدام نجات یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، وحید زارع که در یک درگیری بابک شکفته را که در حال خدمت در گناباد بود در حین انجام وظیفه به قتل رسانده بود در هنگام اعدام مورد رافت خانواده این جوان قرار گرفت و از چنگال مرگ نجات یافت.

در 17 آذرماه سال گذشته در نهر گناباد ماموران به رفتار سرنشینان یک پراید مشکوک می شوند که با صدور دستور توقف، سرنشینان فرار کرده و سرباز وظیفه بابک شکفته به تعقیب سرنشینان روی می آورد و در این حین متهم وحید زارع با چاقو ضربه ای به سینه سرباز می زند و وی را به شهادت می رساند.

تاکید به رافت در آیین اسلام با به شهادت رساندن جوان وظیفه حکم اعدام برای وحید زارع صادر می شود و صبح امروز در لحظه ای که متهم به بالای چوبه دار برده می شود با فریاد بخشش خانواده مقتول از مجازات مرگ نجات می یابد.

در همین رابطه یک روانشناس و کارشناس علوم اجتماعی به خبرنگار مهر گفت: در آیین اسلام همواره به رافت و گذشت تاکید شده و روشن است که مقوله گذشت فقط منحصر به عضو قاتل نیست بلکه موضوعی فراگیر است که همه ابعاد اجتماعی را در بر می گیرد.

کوروش دهقانی ادامه داد: شما فرض کنید آنچه منجر به قتل فردی شده است حتما یک موضوع اختلاف برانگیز بوده است و هنگامی که عفو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قاتل با عفو خانواده اولیاء دم از روی چوبه دار پایین کشیده شد

یک قاتل با عفو خانواده اولیاء دم از روی چوبه دار پایین کشیده شد