مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1392 ساعت 13:532013-05-07سياسي

مهاربیابان زایی برنده جایزه نخست اجلاس جهانی رسانه ها شد


تارنمای محیط زیستی «مهار بیابان زایی» متعلق به محمد درویش، عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع و وبلاگ نویس ایرانی موفق شد جایزه نخست اجلاس جهانی رسانه ها را که در آلمان برگزار می شود از آن خود کند.

- مهاربیابان زایی برنده جایزه نخست اجلاس جهانی رسانه ها شد تارنمای محیط زیستی مهار بیابان زایی متعلق به محمد درویش، عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع و وبلاگ نویس ایرانی موفق شد جایزه نخست اجلاس جهانی رسانه ها را که در آلمان برگزار می شود از آن خود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، با پایان یافتن رأی گیری رقابت بین المللی جایزه اجلاس جهانی رسانه ها؛ سرانجام وبلاگ مهاربیابان زایی به عنوان نماینده ایرانیان(فارسی زبانان)، برنده این جایزه جهانی شد.

وبلاگ مهار بیابان زایی در میان رقبای خود از کشورهای اسپانیا، روسیه، فرانسه، پرتغال، انگلستان، بنگلادش، چین، اوکراین، عربستان سعودی، ترکیه، اندونزی، آلمان و هند با 46 درصد آرای داده شده در روز 17 اردیبهشت 1392 برابر با 7 می 2013 در بخش رآی گیری آنلاین وبلاگ هایی که در این سال به بهترین وجه به موضوع آینده رشد − اقتصاد، ارزش ها و رسانه ها پرداخته اند، جایگاه نخست را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاربیابان زایی برنده جایزه نخست اجلاس جهانی رسانه ها شد

مهاربیابان زایی برنده جایزه نخست اجلاس جهانی رسانه ها شد