مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اردیبهشت 1392 ساعت 16:082013-05-06سياسي

باید در تمامی حوزه ها مدیریت خردمند شکل بگیرد


نماینده علی اکبر ولایتی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه باید در تمامی حوزه ها از جمله آموزش و پرورش نیز مدیریت خردمند شکل بگیرد گفت: - تدابیر علی اکبر ولایتی در خصوص نظام آموزشی کشور مشکلات پیش رو را برطرف می کند و قطعا با اجرای برنامه های ایشان تحول در آموزش و پرورش احساس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مسجدی در نشست اعلام برنامه های علی اکبر ولایتی در حوزه آموزش و پرورش که عصر دوشنبه در دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: سیستم آموزش و پرورش نیازمند تحول است و با توجه به وجود اسناد بالادستی همچون برنامه توسعه و سند چشم انداز باید راهکارهای مناسبی برای اجرای این برنامه ها وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گسستگی زیادی در مقاطع مختلف آموزش و پرورش وجود دارد توضیح داد: در حال حاضر مقطع پیش دانشگاهی و بدنبال آن موضوع کنکور با توجه به وجود صندلی های خالی در دانشگاهها چندان جدی نیست چرا که دانشجویان بعد از ورود به دانشگاه هیچ برنامه ای برای زندگی آینده نداشته و تنها دنبال مدرک هستند.

مسجدی ادامه داد: برنامه های دانشگاه باید با جامعه هماهنگ باشد.

این برنامه ها باید به گونه ای باشد که بتوان مشکلات جامعه را برطرف کندو هم اکنون آقای ولایتی در این زمینه برنامه ریزی هایی را انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در تمامی حوزه ها مدیریت خردمند شکل بگیرد

باید در تمامی حوزه ها مدیریت خردمند شکل بگیرد