مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1392 ساعت 06:202013-05-05سياسي

معاون دادگستری کردستان: حرکت در مسیر ارزش های اسلامی مانع وقوع جرم می شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان با تاکید بر تمکین مردم به قانون، حرکت در مسیر قانون و ارزش های اسلامی را مانع وقوع جرم در جامعه عنوان کرد.

- " از سنندج، حسن بابایی در جمع مردم نایسر از راه اندازی واحد مشاوره رایگان حقوقی و روانشناسی در این منطقه خبر داد و اظهار کرد: این مرکز با هدف مشاوره رایگان حقوقی و روانشناسی در زمینه جرایم و مسائل پیشگیری از آسیب های اجتماعی راه اندازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم به عنوان رکن اصلی و اساسی جامعه باید با محور قرار دادن عمل به قانون و آگاهی از حقوق و افزایش اطلاعات حقوقی خویش تحول عمده ای در اخلاق و رفتار اجتماعی در جامعه ایجاد کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان با اشاره به اینکه توسعه فرهنگی در رفتار ها و ارتباطات اجتماعی انسان ها نهفته است، افزود: تنها با اصلاح رفتار های اجتماعی میان فردی می توانیم ارتباطات صحیح اجتماعی را ترویج دهیم.

بابایی در ادامه از مساجد نیز به عنوان پایه و اساس بسیاری از آموزش های مردمی نام برد و اظهار کرد: ترویج و گسترش تعلیمات و آموزش ها در درون مساجد ریشه بسیاری از جرایم اجتماعی را می خشکاند.

به گفته وی، مساجد نیز به عنوان پایگاه دینی نقش عمده ای در کاهش پرونده های قضایی، وقوع جرم و قانون گریزی ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادگستری کردستان: حرکت در مسیر ارزش های اسلامی مانع وقوع جرم می شود

معاون دادگستری کردستان: حرکت در مسیر ارزش های اسلامی مانع وقوع جرم می شود