مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1392 ساعت 19:162013-05-04دانش

پیگیری واگذاری یارانه تغذیه دانشجویان به صندوق رفاه وزارت علوم


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص تقاضای برخی از روسای دانشگاه های کشور مبنی بر واگذاری یارانه کمکی کالاهای اساسی مربوط به تغذیه به صندوق رفاه دانشجویان، گفت: تقاضای دانشگاه ها را از سوی کمیسیون تلفیق پیگیری می کنیم.

کیوان مرادیان کوچک سرایی در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: سال های گذشته یارانه کمکی کالاهای اساسی مربوط به تغذیه در اختیار صندوق رفاه دانشجویان قرار می گرفت، اما هم اکنون این اعتبارات از سرجمع ماموریت ها و وظایف صندوق خارج شده است و دانشگاه ها از کمیسیون تلفیق خواسته اند که اعتبارات یارانه ای شهرداری همچنان در اختیار صندوق قرار گیرد.

وی ادامه داد: زمانی که اعتبار مذکور در اختیار صندوق قرار می گرفت، صندوق با درنظر گرفتن ظرفیت های قانونی، قبل از تخصیص اعتبارات توسط معاونت برنامه ریزی، با جابجایی سایر منابع، اعتبار لازم را در اختیار دانشگاه ها قرار می داد، تا دانشگاه ها مشکلات مقطعی خود را رفع کنند و گاها نیز در شرایط بحرانی صندوق امکان حمایت بیشتر را داشت، ولی با تصمیم جدید صندوق چنین وظایفی را نخواهد داشت.

مرادیان ادامه داد: در حال حاضر با توجه به درخواست برخی از روسای دانشگاه های کشور مبنی بر واگذاری یارانه کمکی کالاهای اساسی مربوط به تغذیه به صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری واگذاری یارانه تغذیه دانشجویان به صندوق رفاه وزارت علوم

پیگیری واگذاری یارانه تغذیه دانشجویان به صندوق رفاه وزارت علوم